Inleiding

Als school kijken wij naar de balans van de emotionele, sociale, cognitieve en fysieke ontwikkeling van een kind met als doel een basis te creëren voor ontwikkeling en zelfvertrouwen. Deze aanpak wordt aangeduid als de integratieve aanpak.
Wanneer al deze ontwikkelingsgebieden met elkaar in balans zijn, handelt een kind vanuit dit zelfvertrouwen en wordt het zich bewust van zijn eigen potentie. Dit resulteert in leren met plezier en verhoogt de innerlijke motivatie met de daarbij behorende verantwoordelijkheid voor zijn eigen leerproces.

Het creëren van een optimale klassensituatie waarin elk kind tot leren kan komen is een tweede doel. Dit is mogelijk in een klas waar ruimte is voor emoties, waar leerlingen een basis van geluk ervaren, door een balans tussen positieve en negatieve emoties. Een klas waar leerlingen de mogelijkheid krijgen en nemen om hun potentie op cognitief, sociaal en emotioneel vlak zichtbaar te maken.

Nieuws

Vrijdagmiddag 4 oktober vrij

Op vrijdag 4 oktober is het jaarlijkse bestuursuitje voor het team van de Oosteinder. Dit betekent dat alle leerlingen op deze dag om 12.00 uur vrij zijn. 

6 septemberLees verder
Extra nieuwsbericht verstuurd

De Oosteinder is op vrijdag 15 maart open en er zal gewoon les worden gegeven. Er is een extra nieuwsbericht hierover verstuurd aan alle ouders.

Het nieuwsbericht is ook te vinden op de website onder het kopje documenten/ nieuwsbrief.

14 maartLees verder

Kalender

<< oktober 2019 >>
madiwodovrzazo
       
30123456
       
78910111213
       
14151617181920
       
21222324252627
       
28293031123
Schoolwebsite door SchouderCom
Cookies voorkeuren
Loading...